lunes, 19 de abril de 2010

Reflexió

Després de fer uns exercicis d'interessos personals, és a dir, el que ens agrada fer actualment al institut, el que s'ens dóna millor... A mi m'ha donat els màxim punts als apartat físic esportiu, i a l'ensenyament. També m'ha sortit alta nota a altres matèries les quals no m'agraden gens, tot i que entren dins de l'ensenyament, i aquest a sigut un dels punts més importants.
Jo tenia previst estudiar cafe, entre altres coses, professor d'educació física.
A l'institut, Educació Física és la que s'hem dona millor.
Per part de la meva tutora li sembla bé, ja que m'agrada l'assignatura, i hi poso ganes.
Els pares, pensen el mateix, he de fer el que més m'agradi, si estudïo alguna cosa que no m'agrada, no hi posaré ganes.
Després d'haver contestat algunes enquestes, hem fet uns grafics sobre els nostres interessos i aptituds:

No hay comentarios:

Publicar un comentario