jueves, 15 de abril de 2010

Cóm sóc?

El meu nom és Marc Rodríguez Bolívar. M’agradaria estudiar la carrera d’inefc la qual serveix per ser entre moltes coses professor d’educació física.
Després de fer uns exercisis a classe, he vist que sóc de la seguent manera:

Locuaç, es a dir, tinc idees rapides, puc improvisar rápidament.
Nerviós, no puc estar quiet, necessito estar fent algo, sóc vivaç, tinc que cremar energia.
Pesimista, a vegades penso que no estic o no fare algo bé, tot i que per dins tinc el pensament de que sí, a vegades també sóc optimista.

Sóc sensible, si algú em demana ajuda, el puc ajudar, en el cas d’escola com personal. Puc sentir amb molta facilitat un sentiment per algú.
Variable, depén on hi estic, sóc diferent que quan estic a casa. El meu comportament varia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario